Parapszichológia

10 paranormális játék, amit nem ajánlott kipróbálni

Szerző képe

Rejtélyek Szigete

Nem lehet pontosan tudni, hogy honnan vagy kitől származnak egyes paranormális játékok, amelyekkel szellemeket vagy démonokat próbálnak megidézni.

Némelyik játéknak célja van, hogy az entitás válaszoljon a kérdésinkre vagy teljesítse kívánságunkat. Máskor inkább pedig bátorságpróbára hasonlítanak.

De mivel nem lehet tudni, hogy a játékok valódiak vagy kitalációk, inkább senki se próbálja ki őket vagy csak a saját felelősségére!

Lift egy másik dimenzióba

A játék Koreából származik, és azt mondják róla, hogy egy teljesen más univerzumba visz. Mindössze egy  10 emeletes épületre van szükséged és egyedül kell beszállnod a liftbe. Utána szigorúan ebben a sorrendben kell meglátogatnod az emeleteket: 4,2,6,2,10,5. És akkor az ötödik megállónál állítólag belép egy nő melléd és megkérdezi, hová tartasz. De ne válaszolj rá!

Ezután a lift automatikusan felmegy a 10. emeletre, és akkor állítólag egy teljesen új világba érkezel. Ha szeretnél onnan visszatérni e világba, ugyanezzel a számkombinációval érheted el. A veszély benne az, hogy állítólag senki sem élte túl azt, ha válaszolt a nőnek…

Bloody Mary

A Bloody Mary inkább folklór, mint egy játék. Úgy gondolják, hogy egy boszorkány szelleme, aki a 17. században a boszorkány vadászat során elégettek vagy pedig angliai I. Véreskezű Mária. Több verziója is létezik.

Ha megakarod idézni Bloody Mary-t, akkor kilenc alkalommal kell kimondanod a nevét kis szünetekkel minden harmadik után. A tükör előtt égjen egy gyertya és úgy kell szólítanod.

Elvileg utána megjelenik Bloody Mary, aki csupa vér lesz és ennyi a játék a lényege. Más verzióban kérdezhetsz tőle valamit. Ám utána ő is kérdez tőled és ha helytelen választ adsz rá, akkor állítólag megátkoz, megfojt vagy elragadja a lelkedet. De akkor is megteheti, ha nem tetszel neki.  Sokan kipróbálták már ezt a játékot és volt, aki arról számolt be, hogy semmi sem történt vele, mások pedig látták a szellemét.

Három király rituálé

Egy másik híres játék, ami által átléphetsz egy másik dimenzióba. Egy különösen nagy szobában kell játszani és nem lehet természetes fény a helységben. A játékhoz csak egy gyertya, két tükör, három szék és néhány tárgy kell a gyerekkorodból. Az ajtót hagyd nyitva.

Feküdj  le aludni a saját szobádban majd kelj fel 3.30 órakor és menj át a másik szobába, ahol előkészítetted a terepet. Ülj a székre és várd meg a 3.33 -at, és akkor a gyertya a kezedben hirtelen felgyullad. Ne engedd el és ne nézz a tükörbe, hanem a szoba legtávolabbi sarkába. Utána kezdj beszélni a múltadról és ha minden igaz, visszakerülsz oda.

Az Ouija tábla

Az Ouija tábla talán a leghíresebb ezek között, aminek segítségével szellemet lehet idézni, vagy éppen démonokat másik dimenziókból. Állítólag sokaknak sikerült is. Idézéskor a résztvevők mindig kérnek valamilyen bizonyítékot arra, hogy tudják, tényleg ott van.

Ouija tábla

Ám a legtöbben tapasztalatlanok a használatához, nem tudják elküldeni a megidézett szellemet vagy démont – sőt, néha nem is tudják pontosan, ki érkezik oda – ezáltal ott marad a nyakukon és elszabadul a pokol.

Bújócska

Ez a játék Japánból származik, ahol egy szellem által megszállt babával játszol. Szükséged lesz egy kitömött babára, amit rizzsel kell megtöltened és néhány sajátos esszenciáddal, a hajaddal és körmöddel és piros cérnával kell összevarrni.

Adj neki nevet majd tedd egy vízzel teli kádba vagy kosárba. Menj és oltsd le mindenütt a lámpákat és kortyolj fel sós vizet, de ne nyeld le. Mire visszatérsz a helységbe, a baba már nem lesz ott. Meg kell keresned és ha megtalálod, köpd rá a sós vizet és égesd el.

Száraz csontok

A száraz csontok nevű játékban is bújócskázol. De ezúttal a baba helyett egy démon az ellenfeled! Ha te nyersz, akkor teljesíti egy kívánságodat.

Menj a fürdőszobába és gyújts gyertyát pontosan éjfélkor. A tükör előtt állj és várj, amíg hallasz valamit. Ha különös, félelmet keltő zajt hallasz, azonnal feküdj a padlóra és mond a démonnak, hogy üdvözlöd otthonodban. Ezután menj és bújj el. Ha hajnal 3-ig nem talál meg te nyertél és kívánhatsz. Amennyiben veszítesz… nos, arra még nem volt állítólag precedens, hogy valaki elmesélje mi történt…

Éjféli játék

Ez az egyik legnépszerűbb játék. Úgy tartják, hogy egy régi pogány rítus, amelyet eredetileg arra használták, hogy megbüntessék azokat, akik nem engedelmeskedtek a vallásnak.

A játékban megidézik az „Éjféli embert” és előle kell menekülni 03:33- ig. Többen is lehet játszani., de sokan azt mesélték, hogy a játék alatt hallucináltak, és utána félelemben és nyomorúságban élték le az életüket.

Daruma-san

Ez egy másik játék Japánból, amelyben szintén szellemet idéznek. Meztelenül kell ülnöd a fürdőkádban úgy, hogy minden fényforrás le van oltva a házban. Miközben mosod a hajadat, azt kell ismételgetned, hogy „Daruma-san leesett”.

Hamarosan látni fogsz a kád előtt egy jelenést és szembenéz veled. Bármi is történjék, folytasd az ismételgetést és mosd a hajad. Miután befejezte a hajmosást, kérdezd meg: „Miért esett a fürdőkádba?”  Utána befejezheted a fürdést és mehetsz aludni. Az igazi játék másnap kezdődik el. Folyamatosan érezni fogod a jelenlétét. Ha úgy érzed, túl közel megy hozzád, fordulj meg, csapj a levegőbe és mond: „kitta!”

A Kapucnis ember

A Kapucnis ember majdnem olyan, mint a lift játék. Egy másik dimenzióba visz. Ezúttal a Kapucnis ember kísér. Meg kell tisztítanod magad rituálisan, mielőtt elkezdheted a játékot. Égess zsályát és legyen só a bejárati ajtónál.

Hívj egy taxit és mikor megérkezik, csukd be az ajtót, és feküdj le aludni, majd 3: 30-kor felébredsz és ismét visszaalszol. Utána, mikor felébredsz, látni fogsz egy kapucnis embert az úton. Ha útközben idegenek ülnek be hozzád, ne figyelj rájuk. Ám lényegében végig utazol majd és megérkezel egy új világa. Ha akarod, mond a Kapucnisnak, hogy elérted a célodat és akkor ismét elalszol majd a saját házadban ébredsz.

A szekrény játék

Ez a játék félelmetesebb, mint a többi, mert itt nem fogsz kísértetet vagy szellemet idézni, hanem egy teljes értékű démont. A rituálé közben egy sötét szekrényben kell állnod, és egy gyertyát tartva a kezedben, majd mond hangosan: „Mutasd meg a fényt, vagy hagyj a sötétben”. Ha hallod, hogy valaki suttog a füled mellett, gyújtsd meg a gyertyát.  Ha akkor nem gyullad meg, peched van, mert az azt jelenti, hogy a démon elvisz a sötétségbe.

Ha meggyújtottad, lépj ki a szekrényből, de ügyelj arra, hogy égjen a gyertya. De onnantól kezdve óvatosnak kell lenned, mert bármikor ott találhatod a démont a szekrényben.

Legújabb cikkek

You cannot copy content of this page

Send this to a friend